Lite kärlek såhär på våren.


Mösspåtagning och en liten bill i metro. Valborg är allt bra :)!



Tokio Hotels sångare Bill Kaulitz.
Tokio Hotels sångare Bill Kaulitz.


Nu kommer beskedet som världens emo-fans sett fram emot. Tokio Hotels sångare Bill Kaulitz, 18, talar ut efter sin stämbandsoperation.

Jag vill tacka alla för ert stöd, säger stjärnan i ett första uttalande till tyska Bild.

Tokio Hotel ställde in sin turné, däribland en spelning i Svreige, på grund av ingreppet.

Men allt verkar ha gått bra. Kaulitz talar med klar stämma och berättar att han ser fram emot kommande spelningar.

Jag är mycket glad att vi kommer kunna genomföra spelningen i Dortmund den 13 juni, säger Kaulitz.

För svensk del blir det dock inte någon spelning i sommar.

Vi är först och främst jätteglada att han har tillfrisknat, säger Anna Sjölund på Live Nation som sköter bokningen för Sverige.
Och vi titade på en flytt av konserten till i juni men de hade redan väldigt mycket spelningar i sommar så med tanke på hans hälsa så blir det ingen spelning i Sverige i sommar utan vi väntar och hoppas att de kan komma hit i höst.

Så det finns hopp till hösten för Tokio Hotels svenska fans? ( Speciellt för Anna Slove )
  Ja, det finns hopp till hösten och så fort något blir klart så kommer vi att meddela detta.


Kommentarer
Postat av: JoannaAmandaLo

Jag tänkte på dig när jag läste det imorse! :D Pussss

2008-04-30 @ 15:49:01
URL: http://joannabr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0