baby got back.

Jag överlevde de tre veckorna på malta. Inte mycket mer än så, men jag lever iallafall.
Nu är jag trött, och saknar sisela som en idiot och vet att vi inte kommer ses förens om fyra månader, och jag saknar jossa eftersom jag har levt så tätt inpå henne dessa veckor och vi har kommit varandra så nära.
Men något som ska bli underbart ska bli att sova i en kall,skön säng, dom hade ingen AC därborta så varenda natt var ett riktigt pain in the ass faktiskt.



Jag har haft det underbart, jag haft så sjukt roligt och vi har haft världens bästa tid tillsammans, men en sak var lite tråkigt, JAG SÅG TVÅ SNYGGA KILLAR PÅ RESAN.
Jag är allt utom ytlig, och det skulle vara en annan sak om alla var så trevliga och snälla, då spelar utseendet ingen roll, men det är riktiga äckel där borta faktiskt och sveriges killar gentemot maltas är riktiga guldtackor.

Nu är jag iallafall borta från värmen och slemmiga små män, och jag ska leva på sallad och vatten i några veckor nu, jag skule behöva en riktigt lång detoxing.

puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0