Just dance.

Ibland önskar jag att jag flyttat till London redan, och speciellt när jag får mejl som detta från One night only:

Would you like to have the ONO boys come and visit your house and have them play you an exclusive acoustic set live in your front room?

Find out more here: http://www.onenightonlyfans.com/win.php

Jag ska iallfall på deras konsert den 28 Oktober, fast iochförsig... Jag fick inte se tokio hotel eftersom bill blev sjuk, och Jonas brothers var här när jag var på Malta så nu undrar jag bara vad hindret blir för mig och ONO. Kanske har jag mer tur i London, där fick jag ju iallafall se Mcfly.

Hittade detta klipp på youtube, och blev lite glad. Här var jag ju faktiskt med min älskade Sissan och Josie första dagen på malta.





Och jag måste bara fråga, var det någon som lyssnade på The Moffats när dom var nya? På nittiotalet alltså.






Kommentarer
Postat av: JoannaAmandaLo

Åh Anna sötgris, det vill jag mer än gärna. :D puss puss puss!

2008-07-31 @ 20:42:33
URL: http://joannabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0