sjuk.

Jag typ darrar och är vit i ansiktet, jag har inte ätit något alls sen i lördags. Eller jo, jag har ätit men sen har det också komit upp igen efter cirka fyra minuter. Att må illa är det värsta som finns. Men igår så var micko här och tog hand om min innan hon skulle ut, och sen kom Karin och städade upp efter mig och mikaela trots att jag försökte stoppa henne, men min moster är så gullig att hon gjorde det ändå, och allra sist kom denise och sov här. Imorse var vi två lik, hennes pojkvän kom hem från magaluf i lördags och är jättesjuk och eftersom dom bara behövde pussas efter att inte sett varandra på två veckor så fick hon nog hans lilla smitta. Dagen idag har alltså gått ut på att ligga och gräma sig, och det var vi bra på!
Nu väntar jag bara på erik som ska komma förbi och lämna en laddare så jag kan få ladda min mobil. Jag har nämligen min egna hos denise's storebror och har ingen kraft i kroppen att åka och hämta den nu. Tack för att du räddar min kväll ärik <3

Imorgon ska jag följa med maria och tatuera sig och jag hoppas verkligen att jag mår bättre då, annars kommer jag nog klaga mer än henne. Puss.


Kommentarer
Postat av: JoannaAmandaLo

Krya på dig kotten! ;( puss!

2008-07-31 @ 17:13:21
URL: http://joannabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0