She got the looks.

Idag var jag och fikade med min framtida roomie mikaela, och framtiden är närmare än man tror, hon ska nämligen bo hos mig om tio dagar då min familj är i turkiet. Vi kände att vi måste ta tag i allt med london då, Jobb och allt. Och så måste vi dricka vin och grilla också haha.
Vi köpte kaffe och tog en lång promenad runt söder. Ju mer jag kollade på denna flicka desto fulare såg jag att hon var.
Så jag förändrade henne lite med datorn. Jag menar, har man fula vänner, så har man.




Sen kände jag att vart i hela friden kommer vi med det där utssendet i London? Du måste bli lite mer vampig Mikaela.
(vampig, inte slampig)



Ah, en perfekt kvinna. <3


Kommentarer
Postat av: varken vampig eller slampig!

MhMHhmm jag kanske ska bli brunhårig då, såg fint ut. Fast den sista, det lite slampiga utseendet fattade jag tycke för. Känner att det är mer mig faktiskt. jaa du, tror att vi inte behöver oroa oss för jobb i London, det där kommer jag lösa varje natt.

2008-07-18 @ 11:19:39
URL: http://mikaelaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0