Malta.

Jag är på Malta den 25 Juni till den 13 Juli, nästan tre hela veckor med världens finaste Josephine och Sisela.



 



Sover hos Josie idag eftersom att det är skönare att åka från söder än hemifrån mig. Elva minuter över tre går bussen till centralen och då börjar resan. OM SJUTTON TIMMAR SES VI SISSI.

Jag har lovat sissan att anlända på ett visst sätt, om jag håller det vet man aldrig, men hon lovade dyrt och heligt att hon skulle kissa på sig av skratt om jag tar vårt internskämt och gör det verkligt. Så hoppas att jag inte bangar, och stackars jossa som måste skämmas över sin resekamrat isåfall.

Ikväll blir det packning eftersom jag inte packat minsta lilla trosa, sen duschning och peeling och plockning coh inpackning och allt det vanliga, sen en mysig promenad på söder med Jossa eftersom vi aldrig kommer kunna sova.

Imorgon ska vi se en konsert med One republic, N.E.R.D, Enrique och The Kooks i kvällssolen på Malta.
Mtv Isle of Malta heter det, och N.E.R.D är grymma så det kommer nog bli sjukt bra :)

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du får ha det jättebra på Malta Anna :D

2008-06-24 @ 19:04:48
URL: http://littlemissmalin.blogg.se/
Postat av: JoannaAmandaLo

Iih! Ha det så kul sötaste Anna! :D PUSS

2008-06-25 @ 10:19:53
URL: http://joannabr.blogg.se/
Postat av: marre

enrique är inte så pjåkig han heller ;D

2008-06-26 @ 20:45:46
Postat av: Sainey

Hörrö sötboll;)

jag vill ha din msn innan du flyttar till london.. annars kommer jag att gråtaXD

btw är mailen jag skrev min msn och det fungerar inte att skicka mail till den:P

PUSS! ha FETT kul på malta! (kansk lite sent men jag hr vart i spanien och har inte haft tillgång till el på tio dagarXD)

2008-07-03 @ 18:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0